14 aylık oğlum sürekli öksürüyor balgamlı geçen ay antibiyotik kullandık asist kullandık burun fizyolojik kullanıyorum ama bir türlü geçmiyor geçen hafta prospan aldım öksürüğü biraz kesti bittikten sonra gene başladı ne yapıyorsam bitmiyor
Farklı önerileriniz var mı
Yada bebek pastili önerir misiniz