Kızım 4 aylık olmak üzere meme reddi var ama verebildiğim kadar anne sütü veriyorum tabii çoğunluk mama. Annemle babam tutturdu biberona pirinç unu süt ve su yapalım yedirelim diye neymiş zayıfmış kilo alsınmış. Neyse ben de çok üzüldüm değişik bi psikolojiye girdim tamam dedim yaptık içti kızım fakat çok korkuyorum şu an uyuyor ama ya kabız olursa ya bir şey olursa .
Hey Allahım çok pişmanım ya maması varken böyle bir şey yaptım anneme uydum