İyi geceler güzel anneler. 1 ay önce tv kestik. 1 dk dahi açmıyoruz. Komutla alakalı bir şey sormak istiyorum size. Oğlum neredeyse hiç komut almıyordu . 1 ayda kapıyı kapat diyorum kapatıyor, topunu getir diyorum gidiyor diğer odadan bulup getiriyor , bez getir diyorum getiriyor, arabalarını getir sürelim diyorum getiriyor, oyuncak telefonu var telefonun nerde diyorum alıyor kulağına götürüyor bıdı bıdı bir şeyler anlatıyor kendince , oyuncak meyve sebzeler var hadi bana havuç yedir diyorum yedirmeye çalışıyor ama bir sorunum var mesela yerde ıslak mendil var diyelim ıslak mendili ver diyorum gidiyor eline alıyor ya bana vermiyor ya da önüme atıyor . Mesela kumanda var diyelim kumandayı ver diyorum gidiyor eline alıyor ama bana vermiyor mu normal mi bu durum ? İşaret etmeden söylüyorum anlıyor yani sadece sözle söyleyince