Peony Bizim de öyle canım. 1 ay 7 günlükken hala 10 du değeri. Bakalım 2. Ayda bitmiş olacak mı? 2 ayı bile geçebilir dedi doktor. Ama takılacak bir şey yok. Bitmese de 6 çok düşük bir değer günlerine göre.
Merveylul Mira-Lamia 3 ay sürdü bizimki emziriyorsan bol bol emzir bana kaynatılmış su ver azar azar demişlerdi ama bn yapmadım
Selin09 ErtugrulBey16 anne sütü sarılıgı oda büyük ihtimalle emzirdikçe sararıyor dediğine göre. Vallaha ben serum suyu kullandım. Eczanelerde sarılık için serum suyu var şu niyetine onu icirdim 4gun boyunca 5. Günde geçti