ferhanferi Kizlar bnm oglum 10gunde 200gr almış normalmi su ara çok kusuyo bnmde sutum az canm çok skldi bi fikir almak istyrm sizden
123aysenur ferhanferi benim oğlumda 3. Aydan 4 e yarım kilo almıştı çok hareketli ve emince hemen kaka yapıyor mesela her bebek löp löp kilo alıcak diye bir şey yok hiç almazsa sıkıntı
ferhanferi 123aysenur önceki ayda 1kiloya yakın alınca bnde bi yetmiyormu diye düşündüm çünkü sutumu zar zor yetiriyorum bide reflu kusuyo sen böyle diyince rahatladim