Hakcjrks dry2405 doğumdan 10 ay sonra olmuştum ilk hamileliğim de .Şimdi 2,5 aylık 2. Bebeğim hala olmadım adet
Buket57 dry2405 doğumdan 7 ay sonra oldum bende 🫠 adet olmayınca çok zor oluyor ya şişkinlik filan,yakın zamanda olursun umarım canım.
CanselMasal dry2405 yalnız erken relg olunca anne sütünün yetersiz bebeğin yeterince beslenmediği anlamına geliyormuş bencede regl dönemi sütü azaltıyor