1Meftuunee iki kızım var geçen hafta onların kıyafeti aradan çıkardık 5 yaşındaki kızıma krem bol paça kot pantolon, şeker pembesi gömlek ve hırka aldım bir ayakkabıları kaldı onlarda artık haftaya hallederiz. 10 aylik kızıma da aynı kombini yaptım abla kardeş birlikte giyinsinler istedim 🥲 kendim için etek üstü gömlek ve deri ceket düşünüyorum bakalım nasip kısmet 🥲