sudeplt bebeğiniz belli ki açlıktan uyanmıyor. Alışkanlıktan uyanıyor. Her uyandığında vermeyin mesela biberon . Başka şekilde uykuya devam ettirmeniz gerekiyor. Uyandı mı mesela emzik verin, kucakta sallayın, ne bilim kucağınızda odada dolaşın falan. Ama sürekli her defasında biberon verirseniz bebeğiniz her defasında isteyecektir. Diş/ atak haftalarında daha çok isteyecektir bu sefer saat başı olan süre daha da azalabilir. Daha sık uyanıp isteyebilir.