Kızlar 47 günlük bebeğim var ve sürekli uyanıkken ağlıyor yani ya uyucakk ya ağlıcak ve ne kucakta susuyor ne gezerken susuyor artık şaşırdık napicagimizi gaz damlası kullanıyorum gazını yapıyor karnı aç değil mama yiyor zaten, doktora soruyorum dünyaya alışmaya çalışıyor dedi sadece bunun için detaylı götürmelimiyim, bu arada ağlaması bı yeri Felan ağrır gibi değilde daha çok huzursuz gibi, bu kolikmi oluyor