Kızlar merhaba bebeğim 10 ay 6 günlük beslenmesi vs çok iyiydi son bir kaç güne kadar günde bir ya da iki kere olsun ek gıdasını yedikten sonra hop bir anda kusuyor anlam veremedim ama huzursuzluk ateş ishal vs hiç bi şey yok sadece normalde kusmayan bebeğim kusmaya başladı acaba dedim yediğimi fazla geldi ama ben hep aynı ölçüde veriyorum bu zamana kadar sorun yaşamamıştım farklı hiç tatmadığı besin de vermedim sizce neden olabilir 🤔 yarın da doktoruna götüreceğim mutlaka ama yaşayan var mı aylarda ek gıdadan sonra diye sormak istedim üşütme vs olabilir mi acaba