Ega göz doktoruna gitmeniz gerekiyor 3 aylık kontrolde çok az göz kayması vardı bu durum hemen hemen her bebekte olabiliyormuş 6 aydanitibarwn düzeliyormuş. 6 aylık olunca tekrar göz doktoruna kontrole gittik baya inceledi bir damla damlattı yarım saat bekledik tekrar kontrol etti herşey normal dedi. 1 yaşında tekrar kontrole gelin dedi.