Kızlar spiral taktıralı 1 yıldan fazla olmuştur takılırken ilk 3 ay lekelenme ağrı vs olabilir denmişti ama bende bu durum değişmedi hâlâ lekelenme ağrı yapıyor 3 kez kontrole gidip sorunumu belirttim spiralde kayma durumu yok çıkartmanada gerek yok geçer diye geçiştirdiler
Sizce bu normal mi sürekli kanamam oluyor sanki bitmeyen bir regl yaşıyorum artık çok moralim bozulmaya başladı