Merhaba! Benim kızımda 1 aylık oldu uyanık olduğu tüm süre boyunca emmek istiyor ve uykuya da ancak memede dalabiliyor normal olduğunu düşünüyorum dayanıyorum geçici olduğu söyleniyor ben de zor bir durumdayım hiçbir işimi halledemiyorum yapışık yaşıyoruz