Aybirkorunbe Aslında şöyle. Salaş seviyorum. Eğer çirkin durmayacak kadar salaş olursa alırım giyer. Seneyede tam olur o şekilde giydiririm diye düşündüm. Mesela geçen sene ayına göre tişörtler almıştım, bugün olur mu diye bakayım dedim. Tam güzel olurmuş 9-12 ay tişörtler 17 aylık bebeğe olacak yani. ❤️