aysenurshn merhaba ben 1.5 aylıkken silikon ucu bıraktım. Benim de sol göğsümü hiç emmeyip sağ göğsümü ara ara emiyordu silikon uçsuz verince basıyordu çığlığı . Doktor birkaç gün ağlasın bırakır dedi. İlk başlarda kıyamadım ama sonra ya hiç bırakmazsa aylarca silikon uçla uğraşmak istemedim. Sadece 1 gün sabahtan akşama kadar asla silikon uç vermedim haliyle çık ağladı dayanılmayacak derecede eşim sağolsun bana destek oldu sakinleştirdi akşam olunca mama yaptım aç uyumasın diye. Ertesi gün direk silikonsuz emmeye başladı bebekler böyle inatçı maalesef ama biz de inat ettik bıraktırdık çok şükür şuan silikonsuz emebiliyor