Selamün aleyküm kızlar. Biz bebek istiyoruz Allah’ın izniyle. Boğazım şiş grip olduğum için hastaneye gittim gebelik varmı dedi hayır dedim ama şüphem War dedim bebek istediğimiz için. Kan tahlili yaptık beta 0.09 çıktı gebelik yok dedi ama ilişkiden beş gün sonraydı yani kanda çıkmaması normalmi yoksa gebelik yokmu bı fikriniz varmı?