pencali2023 Benim dayimlarin 20yil bebekleri olmadi İran,Turkiye,Gurcistan gitmedikleri yer ulke kapi kalmadi asilama10-15tane)+tup bebek bilmem kac kez dayimin 56 yengemin 55yasi var gecen yil ikizleri oldu dogumdan sonra(yuksek tansiyon,seker,protein kacagi ve ileri yas oldugu icin)30haftalik doguldu bebekleri. Dogumundan 10gun sonra erkek olan oldu kizi su an benim kizimla aralarinda 10gun fln var onun bile ne kadar saglik sorunlari var bunu anlatmam o yuzdendir yani boyle seyleri yasayanlar evlat acisiyla yanip tutusanlar o kadarki bazen boyle postlar gorunce nankorluk yapiyorlar diye dusunmuyor deyil ben kendim 7yildir bebek bebek diye gitmediyim calmadigim kapi kalmadi ama Rabbim nasip etti hamd olsun kizim 9aylik hamile kaldm vallaha Allah onu da nasip etseydi dogurdu ama kalbi durdu ya korunmak adina korunmak olmasim dogru duzgun korunun yada boyle ay efendin aldirmak istiyorum gunahmis oda canli nasil kiya bilirsiniz yaninizdaki yavrunuza kiyarmisiniz onun ondan ne farki var?oturup adam akilli dusunun derim Allah nasip ediyorsa vardir bir bildiyi ha birde siz istemesez bile Allah yaratmak istese yaradadacaktir🌸