edefneee ben çamaşır suyu kullanmıyorum bütün deterjanlarımı da bitkisel içerikli elimi de olabildiğince bebek şampuanıyla yıkıyorum yine de geçmiyo. Çamaşır suyu kullanma sen de canım çok zararlı ben sadece tuvalete döküp fırçalıyorum elimi sürmüyorum