Reflü de olabilir, doktordayken olmuştu irkiliyor böyle titrer gibi,ama sonrasında yutkunuyordu doktor mide asidinin yukarı çıkıp onu rahatsız ettiğini reflüsü olduğunu söylemişti o zamana kadar fark etmemiştim ağzına gelip geri yutkunduğunu söylemişti küçükken.