Badeseyma ben üstüne görme oldum, doktor bile öyle olduğunu düşündü çünkü ben 14 Mart’ta regl oldum sandım ilk leke geldi sonra kırmızı sonra kahverengi 3 /4 gün sürdü ortalama normalde benim yoğun gelir ilk baskta regl sonra azalır biranda kesildim 24 martta regl gördüm 4 gün sürdü ama çok kanamam olmadı ama ağrım felan oldu ve sonra bie daga bic olmadım ramazanda hamileydim ve ful orucumu tutabildim şükür Rabbime Allah da razı olsun oglumdan iyiki gelmiş,🙏♥️ o adetim son adetimmis hâlbuki