Birprensessannesii bütün evliliklerde genellme yaparsak ilk bir iki yil sorunlu oluyor çünkü ikiniz de ayri ayri bir dünyadan yeni bir dünya kuruyorsnz adepta olmak kolay degil siz ne güzl bi saat sonra birsey yokk gbi davraniyorsnz biz her defasinda bosanma eşiğine geliyordk normaldr gecer.