3.5 aylık erkek bebeğim aşırı huzursuz ve ağlıyor sürekli gazını alıyorum karnı tok altı temiz ama nafile susmuyor ve aşırı derecede salya akıtıyor. Diş kökleri oluşuyor galiba bundan şüpheleniyorum bide atak donemine denk geldi 😕ne yapmalıyım güzel anneler bir öneri verin 🫠🥲