Kartal Beklenen 30 Nisan'di ama 6 Mayis'ta sezaryenle dogdu kizim. Sut alerjisini yeni atlattik. Biraz minyon bir bebek o yuzden. Ek gidaya tam 6 aylikken basladik. O zamana kadar sadece anne sutu aldi. Ek gidayla arasi genelde iyi. Yemedigi bir sey pek olmadi simdiye kadar. Yalniz alerjisi yeni gectiginden peynire yeni baslatabildim. Peyniri pek sevmedi sanirim, yediremedim. 3.5 ayliktan beri tam donebiliyor. 5 aylikken biraz biraz surunmeye basladi. 8 ayi bitecek hala her yere surunerek gidiyor, emeklemeyecek sanirim :) 7 ayliktan beri de desteksiz oturuyor. Henuz hic disi yok. Tam 6 aylikken tasindik ve o zamandan beri kendi odasinda uyuyor. 4 ayliktan beri geceleri meme agzinda uyumak gibi bir sorunumuz vardi ve giderek artmisti. Tam 7. ayi bitince bu sorun da ortadan kalkti cok sukur. Yine arada 2-3 kez uyandigi oluyor ama az emip uyuyor tekrar. Genelde de 1 kez falan uyaniyor gece. Son 1 aydir bir duzen olusturabildik ancak. Ondan once gunduz hic uyumadigi zamanlar oluyordu, gece zaten en gec 2 saatte bir uyaniyordu. Son 1 aydir aksam 9.30 sabah 8-9 arasi uyuyor. Gunduz de 2 uyku uyuyor. Gel gel, alkis yapiyor, gule guleyi yaptiramadim bir turlu:) Surekli konusuyor, bir seyler anlatiyor ama belirli bir kelimesi yok tabi. Dede, baba, nana gibi seyler soyluyor ama bilincli degildir herhalde. Bilincli soyledigine emin oldugum tek sey "hammm" :) Cunku acikinca ve yemek yerken soyluyor.