Zengo Sarılığa dair hiç bir sorun yoksa bırakın gece uyusun zaten 2 kez emzirseniz yeter gece. Çünkü ne kadar sık emzirirseniz öyle bi alışkanlığı oluyo ve bunu ilerde düzeltmek çok çok daha zor oluyo.
Amaa sarılığa dair bir durumu olmadığından emin olun tabi, uyandırmaya çalıştığınızda uyanmıyorsa örneğin kan şekeri çok düşüyor olabilir bu durumda sık sık beslemelisiniz🙏🏼