Merhaba arkadaşlar bebegim 3 aylik meme reddi yaşıyoruz memeyi ağzına verince itiyo ağlamaya başlıyo napicam bilmiyorum biberon daha önce hiç vermemiştim bugün ac kalmasın diye sütümü sagdim biberonla verdim içti hepsini geçer mi napmam lazım bu durumu yaşayan varmi ve naptiniz geçmesi için yardımcı olun nolur