smkzn003 Kaçıncı ayda kapanmaya başladı sizin.? acaba bizim küçüktü 2×1 şimdi küçülmüş 1* olmuş kapanmasına 2.ci ayimiz bitti 3.cu ay içindeyiz niyeyse bı endiselendim erkenden kapanacak galiba 😔
-Kuzika- smkzn003 bazi bebeklerin erken kapaniyor bazilarinin bingildagi kapali doguyor. Kiz kardesimin bebegi 3. Ayda kapanmis denildi her ay duzenli baş olçümü yapilacak eger sapma olursq,buyumezse beyin cerrahi ilgilenecekmis.
gokcetuba06 smkzn003 of bizimki de kapanmıyor 18 aylık troid testi yapılacak kapansa bi dert kapanmasa bi dert 🤷♀️
Atesmomm smkzn003 bizimde bugün kontrolde acıklık var ama dar sanki denildi baş büyümesi iyi dedi bende korkuyorum😑