Hanımlar iyi akşamlar
Benim kızım 6,5 aylık anne sütü + ek gıda (makatında çatlak olduğu için kabız olmamaması adına yavaş ilerliyoruz) şeklinde besleniyor.
Size sorum şu ben 1 ay sonra işe başlayacağım ve sürekli emen bir bebek gece bazen saat başı kalkar 1 yudum emer uyur. Gündüz uykusunada 5. Aya kadar emerek geçerdi. Şuan emme sonrası sallama şeklinde ( gece sallamam emerken uyuyakalır). Bebeğe annem bakıcak ve sağılmış sütümü içmiyor. Çalışmam da lazım. Gündüzleri mama + ek gıda akşam anne sütü ile beslemeyi düşünüyorum . Bu sayede annem de rahat bakabilir. Bu şekilde yapan varmıdır acaba aranızda?
Doktoruma danışmam en iyisi biliyorum ama 3 doktor değiştik. Sabit bir doktorumuz yok şuanda. Ve hastane ye götürüp hasta etmek istemiyorum o yüzden sadece yapan varsa fikrini merak ediyorum