Kızlar 5 günlük bebeğim var iki gündür kaka yapmadı ve gece hiç uyumuyo sıkıyor kendini hep ağlıyor memeyi de reddediyor böyle olunca, gündüzleri de uyumaktan kaldıramıyoruz emsin diye zorla uyandırıyorum 5-6 dk emiypr uyuyor yine. Ne yapabilirim akıl verin? Ya da normal mi böyle olması ben mi çok abartıyorum