merveee97 benimde oğlum çok gazliydi ben önce onu azaltmayq çaba gösterdim çünkü Gazi olursa uyuyamqz sürekli masaj yaptım her altını acmada karnin ayaklarını yagladim ve hergun duş aldırdım veya gün aşırı sonra 8de başladım yatırmaya 6dan sonra uatirmasim 7.50 gibi duş aldırdım burnunu temizledim masaj yaptım emzirerek uyutmaya basladim sonra ben 12fihi yatmadan emzirdim alıp ve sabah 5 e kadar hiç kalmazdı taaaaaki 4 aylık olana kadar🤣🤣🤣 atak haftası maglum biraz kaydı ama düzelecek