DrkAyz 1bebegimiz Benimkide öyle ağlıyor ama neden ağladığını oda bilmiyor bı süre sonrada gülmeye başlıyor çok tuhaf şeyler yaşıyoruz 1 haftadır 😅
adel18 1bebegimiz 4.aya giriyoruz bizde öyleyiz hele dünden beri hiç durmuyor susmuyor kucağımızda sürekli uyumuyor bende ağlıyorum artık