Kızlar merhabaa, 4.aya girmemize 1 hafta vardı bu atağa girdk, şuan da 4 ay 11 günlük, şu 2 gündür bir tık düzelme gibi birşey gördm, kendimi sevindrmak istemiyorum umut etmek istemiyorm 😀sizde kaç gün sürdü ne kadar sürdü, düzeldiğini nasl anladnz bana da umut verin😃2 haftadr mahvoldm çnkü inşalah düzelmştr