Hanımlar dün akşam 1 buçk aylk bebeğime saçlarımı kafasına koydum espri olsun ananesine babannesine yolluyum diye foto çektim hafif üstüne eğilip saçlarımı kafadına koyunca Birden irkildi gözleri şaşırmış gibi oldu ağladı. Çok vicdan azabı çekiyorum dünden beri bi süre ağladı. Bugunde öğleden sonra baya huysuzlandı akşam aşırı ağladı sesi kesildi ağlamaktan artık korktumu acaba bu durumu benzerini yaşayan varmı aklımı yitircem çok huzursuzum