Melekhnm Herkese iyi akşamlar burda çok gördüm bayramlık alanları bende oğluma aldım şimdiden , heves ettim attım buraya naısl sizce
Mazikeen Melekhnm çok güzel sağlıklı günlerde giysin erkek çocukları böyle giyinmeli ya kekolar gibi giydiriyorlar çok komik oluyor:)) takım elbiseler taşlanmış yırtık yamalı tuhaf şeyler çok çirkin oluyor
Melekhnm Doga_sever ben genelde renkler severim hatta kırmız slopet beyaz spor ayakkabı ve beyaz gömlekli bi kombinde yapacam 🖤genede teşekkür ederim
Usnac1995 Doga_sever Günlük gömlek pantolon çok sıkıcı bence, bebekler rahatsız oluyor, bayram için gayet ideal. Fikrimi belirtmek istedim ❤️
Doga_sever Usnac1995 orasi oyle tabi, ben de cocuguma pantolon neredeyse hic giydirmem :) haklisiniz. Ancak giydirmesek de tarz olarak gundelik demek istedim :)
KonuMankeni Melekhnm kıyafetler güzel ancak bebeğiniz için bebek katili destekçilerinden alışveriş yapıp destek olmanız çok üzücü.. ve bunu dini bir bayramda giydirmek için almışsınız…