Sevgili annişler bn bekarken hep adet ağrısı cekerdim hemde cook bitene kadar sürerdi sancılarım, " Amann nasıl oldu demeyin " vallahi bıktım adettim bitene kadar hep agri kesici kullanmaktan evlenince geçer dediler gecmedi yoruldum artk dogum yaptım yine geçmedi 9 aylik bebeğim var olmak isyordum pisman oldum dogumdan sonra ilk oldum yine sancılı bugün 3. Gün bebegime bakmama engel sancim var kalkamıyorum yerden ne yapmam gerekiyor doktorlar bisey sölemiyorlar ne yapacam blmym fikriniz varsa söyleyin lütfen