kod Kızlar safra kesesi ameliyatı olacağım süreç nasıldı sizler için beneğim 6 aylık artık ağrıya dayanamıyorum kaç gün hastane de kaldınız ?
OrdekYavrusu kod 1 gece kaldım hastanede. Ağrı tabi oluyor ama sezaryen olmuştum ben ona göre daha az ağrısı. Beni sadece anestezinin etkisi olan omuz ağrısı zorladı onun dışında bir zorluk yoktu
Alparslanmom- Papatya-eylul88 annemde olucak süreç nasıl ilerliyor safra kesenizi aldılar mi bilgi verebilir misiniz?