Kızlar merhaba. Bebeğim 4 aylık bebek arabasının pusetini kullanmıyorum artık çünkü sıkış tıkış oluyor bebeğim onun içinde. O yüzden diğer büyük başlığını takıyorum. Ama o büyük başlığının içinde kayboluyor. Yani dikey pozisyona getiriyorum ama başını kaldırıp etrafa bakmak istiyor. Derin kalıyor yani bakınmak istiyor çocuk. Derin kaldığı için etrafı pek göremiyor. Etrafı görmek için kendini kaldırmaya çalışıyor. Sizler bebek arabanızın içine bir şey koyuyor musunuz destek gibi ? Koyuyorsanız ne koyuyorsunuz?