sulearassss 3 yaşında kizim var ve yine hamile kaldığımi öğrendim. Ama nedense sanki kendimi hiç hamile gibi hissetmiyorum Buda beni biraz tedirgin ediyor bişey mi olacak diye böyle düşünen varmı..
1sirinannesi sulearassss Bende testle öğrendim 3 gün önce, bende de belirti yok pek ne bulantı ne kusma 😂 sadece uykuya dalamıyorum, bir de kasık bel bacak ağrısı oluyor.
sulearassss 1sirinannesi ayy hayırlı olsun betaniza baktirdiniz miii benim betam Perşembe günü 115 idi cuma günü veddim 212 çıktı. Yarın kadın doğuma gidicem inşallah
1sirinannesi sulearassss Yok vermedim gecikmeyi beklicem, perşembe ya da cuma giderim sanırım, normalde pazartesi sabahı olmam lazım. Maşallah hayırlı olsun size de sağlıkla gelsin 😊