Deletedmom229 Kızlar eşim askere gidecek asker Eşlerine devlet para veriyormuş onun icin nereye müracaat etmem gerek bilgisi olan yardımcı olabilir mi
Masalserin2019 Deletedmom229 bende basvurdum 2 ay oldu ses yok. Ev araba vs olmaması gerekiomus birde ssk nız olmucak :) kayınvalidenizle birlikte yasıosanız layınpederinn kagınvalidenn bi maası varsa gene yok :)
Deletedmom229 Masalserin2019 evimiz yok arabamız yok SSK miz da eşim askere gidince kesiliyor zaten bende gidip bi yazılayım