sekerportakali9 32 . Günden selamlar 🖖 sabah akşam gaz sancılarıyla uğraşıyoruz. Benimde şuan annem yanımda 1-2 haftaya gidince ne yapacağız diye düşündükçe depresyona girecek oluyorum düşünmemeye çalışıyorum ama zaten sanırım depresyondayım ruh gibi geziyorum iştahım yok, uyku uyuyamıyorum sürekli ayakta kucakta, uyumuyor , uyuyacağı zaman kucakta üstümde uyuyor o zamanda ezeceğim diye ben uyuyamıyorum zaten sürekli sıçrama ve çığlık halinde asla dalmıyor uykuya. Bugün 5 dk parkta hava alalım dedik çığlıklar başladı kendimizi eve zor attık, hep eve bağımlıyız, evde günler kabus gibi geliyor.Ahhhh daha çok yazarımda ben daraldım aynı şeyler işte. Nurse harveyi herkes övmüş bizde kullanıyoruz bıraksam mı daha mı kötü yapıyor acaba diyorum ve daha birçok yöntem… Geçicek de kendine bol bol, dayanmamız lazım biz düşersek kimse bebişlerimize bizden iyi bakamaz onlar bize muhtaç, başaracağız🌸