Elifdemir1907 karnınız cok agrıyosa ümmü sübyan vardir sizde kesin arkadaşlar ben bekarken acayip ağrirdi karnım yataktan kalkamazdım ilk 2 gün kıvranırdım agrıdan evlendim gine ayniydi cocuk da olmuyodu korunmuyoduk bu sübyan ağrısı bi muska var ailemizde onu bi hocaya okutup ismini yazdiralim dediler pek inanmadim gittim yaptirdim anaaaa o kadarmış ağrı 1 ay sonra adet oldum hiç ogün bugündür karnm ağrimiyo bi gün amaan dedim takmayayim şu muskayi geçmiştir belki dedim 1 ay takmadim sonra adet oldum ayy nasıl bir ağridır o bu ağriyi cekmektense bi parçam gibi taşırım dedim yani