Meryemcan Arkadaşlar btchg 4gun önce verdim 0,100 çıktı degerlirm cok düşük ve gebelik görünmuyormus bugun idrar testi yaptm negatif 20 günüm geçti hala adet olmadım hiç bir sıkıntım yokk Benim dediler Nie olmyrm acaba ya
Songlkrdmn5 Meryemcan canım benim ki de ilk 02 çıkmıştı 3 hafta sonra tekrar yaptım 68 ve hamile idim
Meryemcan Songlkrdmn5 ilk bir seneyide geçtim ben canım ya kızım 1,5 oldu arada emer cok emmez ki ilk defa bu ay öyle duzensz oldum ben hiç olmazdım ondan şüphem oldu inşllh baklm ya ama ewdede yaptm cıkmyr ki anlmdm kii
Songlkrdmn5 Meryemcan hayırlısı olur inşallah çok yeni olabilir idrar testinde o yüzden göstermiyor olabilir