Merhaba kızlar 4 yaşında oğlum var tuvalete çoktandır alışmış gidiyordu ama son 20 gündür oturduğu yerde yada ayakta altına işiyor😰sebepini soruyorum söylemiyor güzellikle söylüyorum oğlum neden altına yaptın söylemiyor kızıyorum çişin gelince söyle diye ama yok neden böyle oldu bilmiyorum bu arada 4 aylık kardeşi var ondan dolayı olabilirmi hani ilgi çekmek için çok değil ama biraz kıskançlıkta var yada bilmiyorum başka neden olabilir allah aşkına başına gelen varmı ne yapabilirim bilmiyorum 😰😰