Merhabalar 2 aylık kızım var saçları çok koyu doğmadı ama diplerden gelenler daha açık renk oğlumda ilk traştan sonra sarıya dönmüştü bebek saçlarını kesince ama şimdi kızımda kesmek istemiyorum çevremde kes sarı olucaklar diyorlar kimiside yinede rengi açılır diyor elleme kimisi kesmezsen sarılar gelmez diyor sizin saçlarınızdaki değişim nasıl oldu kesenler ve kesmeyenler yorumunuzu alabilirmiyim