Merhabalar 9 ay 17 günlüğüz,bu zamana kadar 2 öğün ve günde 5 kez 180 cc mama olarak ilerliyorduk.Bu ay öğün sayısı 3 e çıkınca öğün yerse mamayi az içiyor,doktor 1 yaşına kadar mama ana öğün mamayi verin ek gıdayı yerse yer dedi.Önceki ay tam tersini demişti.Yani ek gıdayı verin 2 öğün mamayi teklif edin yerse yer demişti.Simdi bebeğim öğün yerse mamayi içmiyo,,mama yerse öğünü istemiyor mamalarin üzerinde 9 12ay 3 ve ya 4 kez 210 ml yazıyor ama öğün yiyen bebeğin bu kadar mama içmesi zor değilmiş sizce de çok bunalmış durumdayım siz nasıl dengelediniz bu durumu lütfen yardım edermisiniz ?bebeğimin gelişimi etkilenir diye korkuyorum.