Solay Anneler sizin bebeğinizde böylemi resmen 3 parmağı ağzında.arada midesi falan bulanıyor nasılsın geçirecez bunu napabilirim ve rota aşısı ile menenjit aşısını aynı gün yapsam cok rahatsız olurmu bebeğim
Eylul301023 Solay benimde oğlum 3.ayindan beri öyle diş etleri kasindigi için oluyormuş elinizi yıkayıp eldiven takip sizde kasiyanilirsiniz çok rahatlıyor ve elini emdiginde çekmeyin bırakın emsin
Solay Eylul301023 çekiyorum çünkü parmakları kıp kırmızı oluyor ve bi süre sonra midesi bulanıyor çekmemek mi lazım bilmiyorum artık
Eylul301023 Solay benim doktorum çekmeyin dedi hem kesfedermis hemde dış etlerini kaşıyor benimki artık parmaklarını bıraktı direk elini yumruk yapıp sokuyor ve ogurup kustugu bile oluyor ama hiç cekmiyorum
Beyzaveduru Ellerine engel olmayın keşfediyor. Sonra geçiyor hiç elini ağzına götürmez şimdi. Rota ile menenjit aşısını aynı ayda yaptırmayın demişlerdi. Canlı aşı olduğu için bir ay ara verdik.
Solay Beyzaveduru Beyzaveduru bizim doktorumuz aynı ay dedi ama işte aynı gün yapsam mı onu bilemedim