Ben de daha 7 günlüktü, emzirmeyi başaramadığımız için danışman çağırdım. Eds yi denedik ama daha 1 haftalık şey anladı ağzında hortum olduğunu. Daha sonra serçe parmağjmı emerken şırıngayla mama verdim sırf biberonu unutsun diye. O arada da memeye alıp ağlaya bağıra yatırıp üstten yine şırıngayla mama damlatıyordum memeden geldiğini sanıp emmeye başladı öyle devam etti. İnşallah sizde eds yi tutar 🙏🏻🙏🏻