4 aylık bebeğim var normalde kapalıyım ama bebeğim beni evde sürekli açık gördüğü için o halime alıştı sanırım bugün dışarı çıkalım dedik başımı kapattım beni görünce ağlamaya başladı beni yabancıladı bende bu duruma çok üzüldüm bu durumu yaşayanlar var mı nasıl bebeğimi alıştırabilirim yazarsanız çok sevinirim