Merhaba kızım 6 aylıkken tadımlara başladık süt allerjisi olduğu için yoğurt ve benzer şeyler yiyemedi. İlk gün kabak vs yedi kabak, havuç, patates, çeyrek yumurta sarısı, elma, armut hepsini yedik. Şimdi nasıl ilerleyeceğim bilen doktora giden var mı? Yemek listesi için doktora gitmem istemiyorum çok pahalı doktorlar. Biz bu ay tattık bir çok şeyi. Ama yemek anlamında değil sadece tadım. Şimdi nasıl ilerleyeceğim internette bebek irmiği vs görüyordum sanki çocuğa böyle şeyler yapsam yiyemeyecek ağır gelecek gibi hissediyorum. Ama bir yandan da herkesin çocuğu yiyor 7 ay 3 günlük. Bana öneri verebilir misiniz?