Adarenn Dün çarpıntı hissiyle acile gittim cihaza bağladılar ve bu değerlerde çıktı en yüksek sonra ilaçlarla düşürdüler ama kardilojiye randevu almam gerektiğini söylediler yarına randevu buldum ama panik yapıyorum var mı yaşayan
Caglab Adarenn ben ve kız kardesim ikimiznde nabızlar böyle panik hissedildiginde anksiyete durumlarında yükseliyor
Adarenn Caglab ortada bir şey yokken durup dururken olması korkutuyor beni ve çözüm bulabildiniz mi ?
Caglab Adarenn kardiyolojiye muayene olun muhtemelen sorun yoktur bence bende hemsireyim çözümü kendinizi sakin tutmanız paniklememeniz derin nefes alıp çok yavas sekilde ağzınızdan vericeksiniz öyle anlarda, bu kalp hızını yavaslatır.