seyda79 Normalde 3 gün süren reglim 1 haftayı geçti ve kanamamda azalma olması gerekiyoken çoğalıyo nedendir bilen var mı
Busramustim seyda79 benimde öyle oyuyor 2 3 aydır bir türlü fırsat bulup doktora gidemedim bebeğimin bezini kullanıyorum ona rağmen sürekli değiştirmek zorunda kalıyorum
_Goktugunannesi__ seyda79 Neyle korunuyorsunuz spiral de yoğum kanama yapar hap kullanıyorsanız o da yoğun kanama yapar ama hiçbirini kukkanmıyorsanız bi hastaneye gidin ciddi bişey olabilir
Kadiminannesi58 Bende aynı oldu bu ay ya 11 gün oldu tam normalde en fazla 5 olurdu doktora gitmeyi düşünüyorum ama diğer ay belki kullandığım haptan dolayı diye düşünüyorum
Beyninizikullanmakucretsizdir seyda79 seyda79 O zaman bir doktora gidin hormon değerlerinize baksın birşey var mı diye beklemekten iyidir